Ta Panta Ola

9/2/11

Η Ελένη Φουρέιρα μίλησε για την εξέλιξη της καριέρας της

Η Ελένη Φουρέιρα έδωσε συνέντευξη σε μηνιαίο περιοδικό και μίλησε σχετικά με την εμφάνιση της στα Mad Music Awards.

«Όταν μου είπαν από την εταιρεία μου ότι θα τραγουδήσω, εγώ ένα παιδάκι, 22 χρονών δεν το πίστευα. Τότε δεν ήμουν τίποτα. Όχι ότι είμαι κάτι τώρα. Απλώς τότε κάνεις δεν ήξερε το όνομα Φουρέιρα. Από τη μία είχα αγχωθεί τρελά αλλά από την άλλη έλεγα: «Εγώ θα ανέβω και θα τα κάνω όλα π…». Θα δείξω στον κόσμο αυτό που έχω μέσα μου. Αν τους αρέσω καλώς, αν δεν τους αρέσω δεν πειράζει».

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σούπερ η Φουρέιρα!

Ta Panta Ola

Το μελλον του ραδιοφωνου ειναι το internet;

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΑΣ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger