Ta Panta Ola

14/2/11

Lady Gaga: «Είμαι σπουδαία ερμηνεύτρια»

Η γνωστή τραγουδίστρια έκλεψε (πάλι) τις εντυπώσεις με τις δηλώσεις της και τη φωτογράφισή της.

Η 24χρονη Lady Gaga πρωταγωνιστεί σε αμερικάνικο περιοδικό με πόζες και εμφάνιση σε αναγεννησιακό ύφος. Με ροζ περούκα, έντονο κραγιόν και εντυπωσιακό φόρεμα από πούπουλα, η Lady Gaga κλέβει τις εντυπώσεις. Όμως και οι δηλώσεις της δεν υπολείπονται:

«Μιλώντας μόνο μουσικά, είμαι σπουδαία ερμηνεύτρια… είμαι ταλαντούχα διασκεδάστρια. Θεωρώ ότι έχω μια από τις καλύτερες φωνές μέσα στη βιομηχανία της μουσικής. Επίσης θεωρώ ότι είμαι και μια από τις καλύτερες στιχουργούς».

«Δε θα έλεγα ότι είμαι μια από τις σπουδαιότερες χορεύτριες, αλλά νομίζω ότι είμαι αρκετά καλή σε αυτό που κάνω. Νομίζω ότι είναι οκ να έχεις εμπιστοσύνη στον εαυτό σου».

Και συνεχίζει: «Μερικές φορές όταν βρίσκομαι στη σκηνή, αισθάνομαι σαν να κάνω σεξ με τους φαν μου, βλέπω τον εαυτό μου μέσα τους».

Αποκαλύπτει: «ήμουν επαναστάτρια και απροσάρμοστο άτομα -και ακόμα είμαι- έβγαινα κρυφά έξω, πήγαινα σε κλαμπ, ναρκωτικά, αλκοόλ, με μεγαλύτερους άνδρες, με μικρότερους άνδρες... Έκανα ό,τι μπορείς να φανταστείς!».





Ta Panta Ola

Το μελλον του ραδιοφωνου ειναι το internet;

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΑΣ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger