Ta Panta Ola

17/2/11

Ακόμα μια πρωτιά για την Lady Gaga

Η εκκεντρική τραγουδίστρια έκλεψε τις εντυπώσεις στα φετινά Βραβεία Grammy.

Αλλά δεν τελειώνει εκεί. Το άστρο της είναι τόσο λαμπρό που βρίσκεται στο Billboard Hot 100 Chart με το τραγούδι «Born This Way» το οποίο είναι στο Νο1 ως το κορυφαίο 1.000 τραγούδι στη 52χρονη ιστορία της λίστας.

«Είναι τεράστια τιμή να είναι το χιλιοστό Νο 1 στο Billboard... θα ήμουν ανόητη να μην πω αυτή είναι η μεγαλύτερη τιμή της καριέρας μου» δήλωσε η ίδια.

Και συνέχισε: «Είμαι τόσο σεμνή αλλά με τιμά έτσι και ο έκπληκτος τρόπος από την υποδοχή του “Born This Way” μ' αυτό τον τρόπο έχει αλλάξει η ζωή μου ως καλλιτέχνης, καθώς και μεταξύ του Billboard και άλλων διεθνών δεικτών... δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ευλογημένη από το να έχω τους fans που έχω».

Ta Panta Ola

Το μελλον του ραδιοφωνου ειναι το internet;

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΑΣ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger