Ta Panta Ola

16/5/11

Ο Κώστας Μακεδόνας σε μια εξομολόγηση από καρδιάς

«Ήταν αμφίβολο αν θα περπατούσα ξανά»

Ο Κώστας Μακεδόνας θυμάται τις έντονες στιγμές που έζησε πριν από λίγα χρόνια στο αεροπορικό ατύχημά.

«Ποτέ δεν πέρασε από το μυαλό μου η ιδέα ότι δεν θα ξαναπερπατήσω. Ήταν αμφίβολο αν θα καταφέρω να σηκωθώ, οι πιθανότητες δεν ήταν υπέρ μου αλλά εγώ θεωρούσα δεδομένο ότι θα γίνω καλά. Έζησα κάτι που δεν θα ευχόμουν ούτε στον εχθρό μου. Αυτούς τους μήνες που ανάρρωνα, συνειδητοποίησα την αξία πραγμάτων που θεωρείς αυτονόητα, όπως το να περπατάς και να κάνεις μόνος σου μπάνιο, και βίωσα τεράστιο σοκ. Ένιωθα πάντα κοντά και συμπαθούσα τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα αναπηρίας, αλλά μετά το ατύχημά μου τους θεωρώ μεγάλους ήρωες»

Ποια η εξέλιξη της υπόθεσης; Η υπόθεση θα εκδικαστεί το 2013, σύμφωνα με τις δηλώσεις του ίδιου.

Ta Panta Ola

Το μελλον του ραδιοφωνου ειναι το internet;

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΑΣ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger