Ta Panta Ola

16/1/12

Δηλώσεις Madonna για το νεαρό σύντροφό της

Μπορεί να μεσολαβούν ανάμεσά τους σχεδόν τρεις δεκαετίες, όμως η Madonna και ο Brahim Zaibat είναι μαζί ένα χρόνο και δεν κρύβουν τον έρωτά τους.

Η βασίλισσα της ποπ αποκάλυψε σε τηλεοπτική συνέντευξη της, πως:

«Δεν το επέλεξα να κάνω σχέση με ένα τόσο μικρότερό μου. Απλώς έτυχε και είναι πολύ ρομαντικό. Γνώρισα κάποιον και άρχισα να νοιάζομαι πολύ για εκείνον απλά έτυχε να είναι 29 χρόνια μικρότερός μου» […] «Εγώ είμαι η εύκολη της σχέσης. Πηγαίνω σπίτι, βάζω τις κρέμες μου και τις πιτζάμες μου».

Και συμπλήρωσε: «Δε μου αρέσει να είμαι μόνη μου. Μου αρέσει να είμαι μητέρα. Τα παιδιά μου με γεμίζουν, μου δίνουν έμπνευση αλλά έχω την ανάγκη να έχω κάποιον στο πλευρό που και να περνάω καλά. Πιστεύω πως οι περισσότεροι άνθρωποι νιώθουν το ίδιο. Δεν έζησα ποτέ μια συμβατική ζωή και θα ήταν ανόητο να πιστεύουν κάποιοι ότι θα αρχίσω να το κάνω τώρα».

Ta Panta Ola

Το μελλον του ραδιοφωνου ειναι το internet;

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΑΣ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger