Ta Panta Ola

8/4/12

Η Άλκηστης Πρωτοψάλτη «Προσωπικά»

Την Άλκηστη Πρωτοψάλτη, που έχει ερμηνεύσει με τη μοναδική φωνή της μερικά από τα ωραιότερα τραγούδια των τελευταίων ετών, συναντά η Έλενα Κατρίτση.

Η παρουσία της είναι έντονη και ξεχωριστή στο μουσικό χώρο, και αφήνει το στίγμα της σε κάθε εμφάνιση που πραγματοποιεί. Εξίσου όμως έντονη είναι και η απουσία της από τις τηλεοπτικές εκπομπές. Μετά από 6 χρόνια, η Άλκηστις Πρωτοψάλτη μοιράζεται μαζί μας τις πιο δυνατές στιγμές της ζωής και της καριέρας της, όπως τις εικόνες που έχει κρατήσει στο μυαλό και την καρδιά της από τον πατέρα της, τον οποίο έχασε σε ηλικία 11 χρόνων, τις όμορφες αναμνήσεις από τα παιδικά της χρόνια αλλά και το διωγμό που βίωσε σε ηλικία 7 χρόνων, όταν αναγκάστηκαν με την οικογένειά της να εγκαταλείψουν την Αλεξάνδρεια, αφήνοντας πίσω όλα τους τα υπάρχοντά.

«Αυτός ο διωγμός ήταν για εμένα μια ελεύθερη πτώση χωρίς αλεξίπτωτο. Αλλά κατάφερα να προσγειωθώ… και να μη σκοτωθώ. Ήταν δύσκολα χρόνια, αλλά αυτό που έζησα όμως τότε με έκανε να μη φοβάμαι τη δουλειά, να μη φοβάμαι τη ζωή…»

Ακόμα, μιλάει για το πόσο επιφυλακτική έχει γίνει στις σχέσεις της, για όσα κέρδισε και όσα έχασε, για τους δικούς της ανθρώπους, τον ‘’άγγελό’’ της, ενώ παράλληλα εξομολογείται τους φόβους της…

«Με φοβίζει η απώλεια των φίλων μου και εννοώ το θάνατο… Δεν είμαι συμβιβασμένη με τους αποχωρισμούς. Έχω πονέσει πολύ για ανθρώπους που έχω χάσει.. Καμιά φορά, όμως, ο θάνατος μπορεί να έχει λιγότερο πόνο από μια ‘’ζωντανή’’ απώλεια… Ένας χωρισμός, μια σχέση που δεν ολοκληρώθηκε… Εξίσου όμως με πονάει κι ένα ηλιοβασίλεμα που μπορεί να είσαι μόνος σου και να μη μπορείς να το μοιραστείς…»

Αναφέρεται στις θυσίες που έκανε όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκεται στην ελληνική μουσική σκηνή…

«Τίποτα δε μου χαρίστηκε. Παρά τις δυσκολίες που συνάντησα ό,τι έχω το κατέκτησα με πολύ σκληρή δουλειά, ιδρώτα και αγώνα, ενώ παράλληλα δόθηκα στο τραγούδι με όλο μου το είναι. Πιστεύω ότι αυτός ήταν ο προορισμός μου. Να τραγουδήσω, να έρθω σε επαφή με τον κόσμο και να δίνω χαρά… Όποιος προσπάθησε να με τραβήξει έχασε γιατί χωρίς τη μουσική δε μπορώ να ζήσω…»

Μιλά ακόμα, για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί σήμερα στην Ελλάδα και εκφράζει τη βεβαιότητα ότι καμία κυβέρνηση δεν έχει τη δύναμη να κάνει αυτοκάθαρση και να τιμωρήσει τους πολιτικούς, οι οποίοι σε ποσοστό 90% μας έκαναν να ζούμε με ψεύτικα χρήματα και ψεύτικα όνειρα και μας οδήγησαν στο σημείο που είμαστε σήμερα. Ωστόσο, υποστηρίζει ότι ο ελληνικός λαός στο τέλος θα τα καταφέρει.

Σήμερα στις 16:00 στη ΝΕΤ.

Ta Panta Ola

Το μελλον του ραδιοφωνου ειναι το internet;

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΑΣ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger