Ta Panta Ola

27/6/13

Παντελής Παντελίδης: Είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος

Σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις του.

Ο τραγουδιστής δήλωσε στον τηλεοπτικό φακό:

«Νιώθω ότι είμαι πολύ τυχερός γιατί ο κόσμος με αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή. Όσα συμβαίνουν με γεμίζουν με ευθύνη για να μην απογοητεύσω αυτούς που με πίστεψαν. Είμαι έτοιμος να αποδείξω σε οποιονδήποτε με αμφισβητεί ότι ήρθα για να δουλέψω σ' αυτό το χώρο και να εργαστώ σκληρά γι' αυτό που αγαπάω» [...] «Νιώθω δικαιωμένος όχι απέναντι σε κάποιους ανθρώπους που δεν με πίστεψαν, αλλά για τον αγώνα που έκανα εγώ ο ίδιος. Δεν έχω να τα βάλω με κάποιον ή να διαπραγματευτώ κάτι».

Στη συνέντευξη που έδωσε στο φίλο του Δημήτρη Ουγγαρέζο στην εκπομπή «Πρωινό mou» που τον χαρακτήρισε «τραγουδιστή της κρίσης», ο ίδιος απάντησε:

«Μπορείς να με πεις κι έτσι, αλλά νομίζω ότι και σε άλλες εποχές εγώ έτσι θα λειτουργούσα. Δεν είναι στον χαρακτήρα μου να πιάνω ανθρώπους, να τους παρακαλάω να με ακούσουν. Έτσι είναι ο χαρακτήρας μου, είμαι πολύ περήφανος, θέλω να δοκιμάζω μόνος μου και άμα αρέσω σε κάποιον να με προσεγγίσει».

Σχετικά με την κόντρα Ρέμου-Σφακιανάκη, δήλωσε Χριστιανός Ορθόδοξος και πως συμπαθεί πολύ τον Αντώνη Ρέμο, μιας και είναι και πατριωτάκια.

Διαβάστε περισσότερα νέα στο http://tapantaola.blogspot.gr

Ta Panta Ola

Το μελλον του ραδιοφωνου ειναι το internet;

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΑΣ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger