Ta Panta Ola

11/7/13

Κώστας Καραφώτης: Δηλώνει ερωτευμένος!

Αποκαλύψεις για τη προσωπική του ζωή.

Ο τραγουδιστής, μιλά ανοιχτά για την προσωπική του κατάσταση. Πρόσφατα σε δηλώσεις του είπε: «Ε, ναι είμαι…Είμαι ερωτευμένος και μάλιστα μία χαρά στη ζωή μου». [...]

«…Δύσκολα ερωτεύομαι, δεν είναι απλή υπόθεση, ούτε αντιμετωπίζω τον έρωτα λες και είμαι κανένα 15χρονο παιδάκι. Σήμερα, στα 35 μου, είμαι πιο ώριμος ως ερωτευμένος. [...] Όταν μιλούσα για τα προσωπικά μου μού έλεγαν: “Καλά ρε, τι κάθεσαι και λες;”, ενώ αν δεν μιλάς εσείς οι δημοσιογράφοι μας λέτε “μα είναι δυνατόν να μη μιλάς καθόλου;”. Οπότε πια βρήκα τη χρυσή τομή και μιλάω για όλα τόσο όσο, χωρίς υπερβολές και χωρίς να χάνω το μέτρο».

Πηγή: tapantaola.blogspot.gr

Ta Panta Ola

Το μελλον του ραδιοφωνου ειναι το internet;

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΑΣ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger