Ta Panta Ola

4/7/13

O Νίκος Βέρτης μιλά για τη κρίση και για την πολιτική

Μια ξεχωριστή συνέντευξη του τραγουδιστή.

Πριν από λίγες ημέρες, ο Νίκος Βέρτης μίλησε μεταξύ άλλων, για τη κρίση και για την πολιτική:

«Ποτέ δεν πήρα θέση σε κόμματα και δεν συμφωνώ ή διαφωνώ με κανέναν. Η Χρυσή Αυγή από τα 100 που θα πει μπορεί τα 10 να είναι καλά, ο Συνασπισμός το ίδιο, ο καθένας έχει κάτι, εμένα δεν με αντιπροσωπεύει κανείς από όλους αυτούς στο σύνολο [...] Ποτέ στη ζωή μου δεν ήμουν με τα άκρα, ο κόσμος διψά για αποτελέσματα. Εγώ ποτέ δεν ήμουν κομματικοποιημένος. Δένομαι με κάποιο πρόσωπο που θα με πείσει ότι είναι ικανό να κυβερνήσει, αυτόν τον άνθρωπο που έχει το σκεπτικό και λείπει από την πολιτική για να αλλάξει τη χώρα» [...]

«Αυτό που μου λείπει εμένα, είναι ένας Έλληνας, ένας "Λεωνίδας" να χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι και οι υπόλοιποι να ακολουθήσουν. Αυτό είναι το πρόβλημα της Ελλάδας, αν βγει ένας "Λεωνίδας" με πυγμή και δυναμική, ώστε να μπορέσει να αλλάξει τη χώρα, να μην φοβηθεί το κατεστημένο και τη γραφειοκρατία και να πει εγώ θα κάνω τα πάντα για να πετύχω».

Ta Panta Ola

Το μελλον του ραδιοφωνου ειναι το internet;

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΑΣ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger