Ta Panta Ola

8/10/13

Η Miley Cyrus ετοιμάζει από τώρα το επόμενο album της

Εργασιομανής

Μπορεί το άλμπουμ της «Bangerz» να κυκλοφόρησε μόλις, όμως η Miley σχεδιάζει τον επόμενο δίσκο.

«Νομίζουν ότι είμαι τρελή αλλά είναι επειδή δεν έχω πολλά να πω. Δεν είμαι η ίδια με παλιά. Δουλεύω πολύ και ¨αποσυνδέομαι¨ από τον κόσμο [...] Θέλω να κάνω συνέχεια κάτι, γι' αυτό δουλεύω πολύ τελευταία. Όταν έχεις τόσες ιδέες, σημαίνει πως είσαι παραγωγικός και θα έχεις επιτυχία» ανέφερε η ίδια.

Επίσης, ετοιμάζει τη παγκόσμια περιοδεία της που θα ξεκινήσει το 2014, που σύμφωνα με την ίδια «είναι αυτό που περίμενα από τότε που ηχογραφούσα τον δίσκο μου: να ακούω τον κόσμο στις συναυλίες να τραγουδά τα νέα μου τραγούδια».

Ta Panta Ola

Το μελλον του ραδιοφωνου ειναι το internet;

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΑΣ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger