Ta Panta Ola

6/12/13

Νότης Σφακιανάκης: «Είμαι Έλληνας και όχι Χρυσή Αυγή»

Όσα είπε ο γνωστός τραγουδιστής στην εκπομπή «Ευθέως».

«Δεν έχω ούτε κόμμα, ούτε χρώμα, ούτε θρησκεία» δήλωσε ο Νότης Σφακιανάκης σε συνέντευξή του στον Κωνσταντίνο Μπογδάνο.

Ο Νότης Σφακιανάκης συνέκρινε τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα με τη δολοφονία του Νίκου Τεμπονέρα λέγοντας ότι «ο Καλαμπόκας που σκότωσε τον καθηγητή Τεμπονέρα ήταν μέλος της Νέας Δημοκρατίας, άρα η Νέα Δημοκρατία είναι εγκληματική οργάνωση».

Σχετικά με τη δικτατορία είπε: «η δικτατορία, αφού έτσι την ονομάζετε, του Παπαδόπουλου είχε αίσιον τέλος για την Ελλάδα και τους Έλληνες» […] «η χούντα των συνταγματαρχών είχε εθνική συνείδηση».

Δήλωσε ανένταχτος και ζήτησε από όλους «να βάλουν στα κόμματα ...τελεία».

Μίλησε και για τη λήξη της συνεργασίας του με τη Δέσποινα Βανδή και πως του το ανακοίνωσε:

«Η Βανδή μου έστειλε ένα μήνυμα και έτσι έληξε η συνεργασία μας, Λυπούμαι πάρα πολύ, έγραφε, είμαι πολύ στεναχωρημένη αλλά δεν μπορώ να συνυπάρξω σ' ένα χώρο διότι συνέβησαν αυτά που συνέβησαν. Ποια συνέβησαν δηλαδή; Επειδή είπα ότι ντρέπομαι που οι συνταγματαρχαίοι ήταν καλύτεροι από τους πριν και τους μετά; Και ότι αυτοί που σήμερα πρεσβεύουν αυτό που πρεσβεύουν τέλος πάντων, το λένε δημόσια, και είναι κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι μερίδας του ελληνικού λαού τους πήραν και τους έχουν έγκλειστους στη φυλακή χωρίς να γίνει δίκη; Αυτό αύριο θα είναι πρόβλημα δικό μου και δικό σου. Όταν δεν συμφωνείς μαζί τους αύριο θα σου χτυπήσουν την πόρτα. Τη δική μου και τη δική σου, τα κομμάντα. Αυτά κάνουν αυτού του είδους οι δημοκρατίες».

«Εγώ δεν έχω σχέση με το υπουργείο Πολιτισμού» απάντησε ο τραγουδιστής στο σχόλιο του Λάκη Λαζόπουλου ότι «το μυαλό του δεν μπορεί να παράγει κάτι άλλο». Ενώ απάντησε στο Λάκη Λαζόπουλο: «οι άνθρωποι που έχουν αλισβερίσια με τις εκάστοτε κυβερνήσεις λένε αυτά που λένε».

Ta Panta Ola

Το μελλον του ραδιοφωνου ειναι το internet;

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΑΣ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger