Ta Panta Ola

30/11/14

Γιάννης Κότσιρας: «Σε αυτή τη δύσκολη εποχή ό,τι καλό έρχεται είναι ευπρόσδεκτο»

Συνέντευξη

Ο γνωστός τραγουδιστής Γιάννης Κότσιρας μίλησε για τα όνειρά του και τη δύσκολη εποχή μου διανύουμε.

«Είναι μια τόσο δύσκολη εποχή που ειλικρινά δεν μου επιτρέπει να κάνω ρομαντικά και ελεύθερα όνειρα. Αυτό που επιθυμώ είναι ό,τι βήματα κάνω να αφήνουν πίσω μου ένα καθαρό αποτύπωμα όχι μόνο ως προς την μουσική του απήχηση αλλά και ως προς το τι οδήγησε σε αυτά. Ο τρόπος ζωής μου, η ιδεολογία που εφαρμόζω στην καθημερινότητά μου. Αυτός είναι ο μεγάλος μου στόχος. Από εκεί και πέρα ότι καλό έρχεται είναι ευπρόσδεκτο».

Ta Panta Ola

Το μελλον του ραδιοφωνου ειναι το internet;

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΑΣ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger