Ta Panta Ola

8/4/11

H Ελενώρα Ζουγανέλη αποκάλυψε πως έχασε 50 κιλά!

Η τραγουδίστρια Ελεονώρα Ζουγανέλη μίλησε σε συνέντευξή της σε περιοδικό και μεταξύ άλλων αποκάλυψε πώς κατάφερε να χάσει 50 κιλά.

«Έχω ταλαιπωρηθεί πολύ με το βάρος μου, στα 15 μου είχα πολλά παραπάνω από 20 κιλά. Και ναι, υπάρχει ρατσισμός. Όσο πιο μικρός είσαι τόσο πιο έντονος είναι ο ρατσισμός» […] «Η παχυσαρκία είναι ασθένεια γιατί απλώς δεν έχεις το σθένος να την αντιμετωπίσεις. Αλλά αν θέλεις πραγματικά όλα αλλάζουν» […] «Όλοι οι άνθρωποι έχουν εξαρτήσεις. Εγώ είχα εξάρτηση με το φαγητό».

«Έχω χάσει 50 κιλά. Τώρα πια γυμνάζομαι, αν και σιχαίνομαι το γυμναστήριο και προσπαθώ να διορθώσω τις φθορές του σώματος μου. Κάνω φλαμένγκο και έχω γυμναστή σπίτι».

Η σχέση της με τον πατέρα της Γιάννη Ζουγανέλη:
«Ο μπαμπάς μου δεν διαπραγματεύεται ότι μοιάζω σε αυτόν. Είναι σίγουρος με βλέπει ίδια. Βλέπει ίδια ακόμη και τα μαλλιά μου, γιατί όταν είχε εκείνος μαλλιά, ήταν σγουρά».


Πηγή: TaPantaOla http://tapantaola.blogspot.com/

Ta Panta Ola

Το μελλον του ραδιοφωνου ειναι το internet;

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΑΣ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger