Ta Panta Ola

7/4/11

Πως σχολιάζει το «Real Housewives of Athens» η Μαριάντα Πιερίδη;

Η Μαριάντα Πιερίδη σχολιάζει την ριάλιτι εκπομπή…

Η γνωστή τραγουδίστρια σε πρόσφατη συνέντευξή της σχολίασε -μεταξύ άλλων- και το ριάλιτι πρόγραμμα του Ant1 «Real Housewives of Athens»:

«Ένα ριάλιτι που αν και κάνει καλά νούμερα, έχει ακούσει τα σχολιανά του. Αλλά το βλέπουν και είμαι σίγουρη πως θα γίνουν δεκάδες τέτοια. Αυτές οι κυρίες ήταν αναμενόμενο ότι θα άκουγαν πολλά. Ιδιαίτερα η Χριστίνα Παππά, που είναι αξιοπρεπέστατη κυρία, δεν της αξίζουν όσα ακούγονται για εκείνη».

Θα συμμετείχε σε αντίστοιχο πρόγραμμα;

«Δεν νομίζω γιατί εμένα δεν μου ταιριάζει κανένα από αυτά τα σπίτια. Η ζωή μου είναι φυσιολογική, με προβλήματα καθημερινότητας. […] Αν βάλω και μια κάμερα τότε θα ήμουν κωμωδία!»

Ta Panta Ola

Το μελλον του ραδιοφωνου ειναι το internet;

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΑΣ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger