Ta Panta Ola

23/5/11

Αγγελική Ηλιάδη: Ποιόν άνδρα θεωρεί εξαιρετικά γοητευτικό;

Η Αγγελική Ηλιάδη έχει τις αδυναμίες της…

«Έχει μια αξεπέραστη γοητεία, είναι γεγονός αυτό. Δεν ξέρω γιατί η κριτική του προκαλεί άγχος, αλλά ναι, τον θεωρώ εξαιρετικά γοητευτικό». Αυτά είναι τα λόγια που είπε η γνωστή τραγουδίστρια για το Γιάννη Λάτσιο.

Η Αγγελική Ηλιάδη μίλησε και για τις άσχημες στιγμές που βίωσε μετά το θάνατο του Μπάμπη Λαζαρίδη και για τις επικριτικές δηλώσεις της οικογενείας του.

«Ο καθένας μπορεί να εκφράζεται ελεύθερα, είμαστε ελεύθεροι άνθρωποι. Για εμένα, άλλαξε ο τρόπος που βλέπω τη ζωή. Τώρα πλέον έχω ανθρώπους που με αγαπούν πραγματικά. Ασχολούμαι με την δουλειά μου και όταν κλείνω την πόρτα του σπιτιού μου, ξέρω ότι η ουσία της ζωής μου βρίσκεται εκεί μέσα. Και αυτή η ουσία είναι το παιδί μου».

Η τραγουδίστρια και παίκτρια του Dancing with the stars δηλώνει έτοιμη για ένα παιδί: «Θα ήθελα πολύ να έρθει ένα δεύτερο παιδί. Για το γάμο πιστεύω ότι αν είναι να βρεθεί ένας άντρας με μια γυναίκα, θα γίνει».

Πηγή: http://tapantaola.blogspot.com/

Ta Panta Ola

Το μελλον του ραδιοφωνου ειναι το internet;

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΑΣ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger