Ta Panta Ola

13/10/11

Χριστίνα Κολέτσα: Ποιους απειλεί με μηνύσεις;

Δε θέλει να ασχολούνται με την προσωπική της ζωή.

Η τραγουδίστρια και ξεκαθάρισε γιατί και σε ποιους θέλει να κάνει μήνυση:

«Επειδή όλο αυτό που συμβαίνει έχει ξεφύγει από τα όρια της πλάκας και έχει πολύ κακό αντίκτυπο στην προσωπική μου ζωή, αλλά κατά βάση και στα επαγγελματικά μου, δυστυχώς από δω και πέρα θα αναγκαστώ να το αντιμετωπίσω διαφορετικά. Θα προσπαθήσω να αντιμετωπίσω οτιδήποτε σπιλώνει την αξιοπρέπειά μου και το ήθος μου νομικά».

«Δεν κάνω τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο από τον οποιονδήποτε. Πλέον οτιδήποτε τέτοιο μού κάνει κακό, εκτός κι αν τελικά γίνεται γι’ αυτό τον σκοπό, και αυτό θα ήταν πολύ λυπηρό... Όποιος ενδιαφέρεται για το αν εγώ έχω κάποιο δεσμό με τον Χριστόδουλο Σιγανό ή οποιονδήποτε άλλον είναι για μένα «κοινό» στο οποίο δεν απευθύνομαι».

Πηγή: http://tapantaola.blogspot.com/

Ta Panta Ola

Το μελλον του ραδιοφωνου ειναι το internet;

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΑΣ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger